Een goede telefooncentrale is maatwerk
Een goede telefooncentrale is de communicatiespil van uw bedrijf. De telefooncentrale zorgt er namelijk voor dat alle inkomende en uitgaande telefoongesprekken bij de juiste personen terecht komen.
En dat is essentieel in met name drukke tijden. Onze hosted oplossing groeit automatisch mee met het bedrijf en biedt continue technische vernieuwingen die jouw communicatie optimaliseren.
Daarom bepalen wij altijd samen met jou welke diensten en hardware het meest geschikt is voor het reguleren van het telefoonverkeer in jouw bedrijf. Laat je nu terugbellen voor een persoonlijk advies.
Met onze hosted telefooncentrales bespaar je op vaste zakelijke telefonie gemakkelijk tot wel 40% op jouw abonnementskosten en gesprekstarieven.
Met onze VoIP centrale heb je de kracht en de mogelijkheid om jouw organisatie te voorzien van een zakelijk telefoonsysteem met de meest uitgebreide functies en oplossingen zonder investering. Je hebt alleen een IP-telefoon en internet nodig.
Heb je zelf al een telefooncentrale in het bedrijf? Dan is onze SIP-trunk een geschikte oplossing. Hiermee realiseer je de connectie tussen de traditionele en hosted wereld en bel je ook tegen lage gesprekstarieven.
Onze telefonie oplossingen zijn voor elk organisatie geschikt, groot of klein.
Je kan tussentijds altijd je telefonieabonnement eenvoudig uitbreiden met de functies of diensten die je op dat moment nodig hebt.
De belangrijkste voordelen van een hosted telefooncentrale hebben wij voor jou op een rij gezet.
- Geen kosten voor het beheer van de centrale
- Geen kosten voor hardware
- Betaal alleen voor wat je nodig hebt
- De mogelijkheid om capaciteit direct aan te passen
- De mogelijkheid om functies af te nemen wanneer jij ze nodig hebt
- Geen omkijken naar backups of upgrades
- Een besparing op je telefonierekening tot 40%
- De mogelijkheid om onderling gratis te bellen
- Veel extra nieuwe opties en mogelijkheden
Met de virtuele telefonist kan je vooraf ingesproken berichten op veel manieren flexibel inzetten.
Zo kan je aangeven wat de openingstijden van je bedrijf zijn en je kan klanten naar de juiste afdeling begeleiden middels een keuzemenu. En je kan personen in de wacht een informatieve boodschap laten horen waarbij je bijvoorbeeld verwijst naar je website.
Het is ook mogelijk om meerdere functies en diensten te combineren.
Alle berichten van jouw virtuele telefoniste kan je zelf opnemen of wij kunnen deze door een professionele stem laten opnemen.
Ook de routering van je gesprekken is een belangrijk onderdeel.
Je kan ervoor kiezen om gesprekken automatisch na sluitingstijd door te zetten naar je mobiele telefoon, voicemail of een ander toestel.
Ook kan je tijdens werkuren gebruik maken van de RingAll functie waarbij alle toestellen tegelijk over gaan of alleen de toestellen van een bepaalde afdeling.
Via je persoonlijke online beheeromgeving kan je eenvoudig je dienstpakket aanpassen en jouw telefonie functies beheren zoals binnenkomende gesprekken op je mobiel ontvangen en voicemail activeren.